Me – keskustelua perussuomalaisuudesta Rovaniemellä 1.9.2017

Mitä paljon puhuttu populismi tarkoittaa? Perussuomalaisten viime vuosina tapahtunut nousu merkittäväksi poliittiseksi voimaksi on nostanut kysymyksen ajankohtaiseksi meillä Suomessakin. Perussuomalaista kansanliikettä on kuitenkin pitkälti määritelty enemmän liikkeen ulkopuolelta kuin sen sisältä.

Suomen Perusta -ajatuspajan uutuusteoksessa Me – ajatuksia perussuomalaisuudesta joukko puolueessa toimivia kirjoittajia pohtii perussuomalaisen kansanliikkeen arvoja, tavoitteita ja olemusta – mitä perussuomalaisuus on?

Suomen Perusta -ajatuspaja ja Rovaniemen Perussuomalaiset järjestävät perjantaina 1.9. klo 17–20 Rovaniemen entisen maalaiskunnan valtuustosalissa (Rovakatu 2) kirjan teemoja käsittelevän keskustelutilaisuuden. Perussuomalaisesta ideologiasta, kansanliikkeen nykytilasta ja ajankohtaisista poliittisista kysymyksistä ovat keskustelemassa Me-kirjan kirjoittajista Venäjä-tutkija Arto Luukkanen ja Suomen Perusta -ajatuspajan toiminnanjohtaja Simo Grönroos sekä paikalliset vaikuttajat kaupunginvaltuutettu Kalervo ”Kassu” Björkbacka ja Lapin Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Johannes Sipola.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy – tervetuloa mukaan!

Kirjoitettu 17.8.2017