Mika Mikkonen perussuomalaisten Lapin piirin puheenjohtajaksi

Perussuomalaisten Lapin piiri ry piti sääntömääräisen syyskokouksensa Rovaniemellä 7.10.2017. Kokousväkeä oli saapunut paikalle paljon joka puolelta Lappia. Kokouksessa oli mukana Perussuomalaisten puolueen presidenttiehdokas Laura Huhtasaari, puolueen puheenjohtaja Jussi Halla-aho sekä poliittinen suunnittelija Riikka Purra.

Kokouksessa valittiin Mika Mikkonen Perussuomalaisten Lapin piiri ry:n puheenjohtajaksi vuodelle 2018. Mikkonen on 36-vuotias ja on koulutukseltaan oikeustieteen yo. Hän on toiminut aikaisemmin aktiivisesti puolueen eri tehtävissä. Tällä hetkellä Mikkonen toimii toista vuotta piirin sihteerinä.
“Kokous pidettiin erityisen hyvässä yhteishengessä ja läsnäolijoita oli paikalla runsaasti. Puolueen jäsenmäärät ovat olleet rajussa kasvussa, tiedämme kaikki mihin tämä johtaa. Kaikki kiittäminen on vain ja ainoastaan aktiivista kenttäväkeämme”, Mikkonen toteaa.
Perussuomalaisten Lapin piiri valmistautuu vuoden 2018 tuleviin vaaleihin, jolloin valitaan Suomen presidentti sekä Lappiin tuleva maakuntavaltuusto.
Perussuomalaisten Lapin piiri ryn:n tiedote