Lapin Perussuomalaiset nimesi loput eduskuntavaaliehdokkaansa

Perussuomalaisten Lapin piirin hallitus piti Rovaniemellä 13.1.2019 vuoden ensimmäisen kokouksensa. Järjestäytymiskokouksessa valittiin piirisihteeriksi kemiläinen Sinikka Jylhä. Jylhä on aikaisemminkin toiminut piirisihteerinä Perussuomalaisten Lapin piirissä vuonna 2014.

”Sinikan valintaa puolsivat hänen ammattitaito ja ahkeruus Perussuomalaisessa puolueessa. Lisäksi hän on ennenkin vienyt menestyksekkäästi ihmisiä eduskuntaan, joten valinta oli lopulta helppo”, iloitsee piirin puheenjohtaja Mika Mikkonen.

Lapin Perussuomalaisten piirihallitus nimesi lisäksi 2 uutta eduskuntavaaliehdokasta.

Valituiksi tulivat Terho Korpikoski Simosta ja Antti Tonteri Enontekiöltä.

Terho Korpikoski on 64-vuotias ja koulutukseltaan kone- ja laiteteknikko. Hän on toiminut pitkään Simon Perussuomalaisten paikallisyhdistyksen puheenjohtajana ja ollut aikaisemminkin eduskuntavaaliehdokkaana vuoden 2015 eduskuntavaaleissa.

Antti Tonteri on 66-vuotias ja koulutukseltaan faktori. Hän on erityisen menestynyt graafisen alan puolella perustettuaan oman yrityksen Helsingissä. Sittemmin myytyään yrityksensä hän on siirtynyt Enontekiölle ja perustanut siellä matkailualan yrityksen. 20-vuotta Lapissa toimineella Tonterilla on kokemusta myös paikallispolitiikasta mm. Enontekiön kunnanhallituksen jäsenenä.

””Enontekiön Sheriffi” tuo yrittäjäosaamisensa ja yhteistyöverkostonsa lähelle Perussuomalaisia. Hänen avullaan saamme niskalenkin poliittisista vastustajistamme Pohjois-Lapissa”, jyrähtää Lapin piirin puheenjohtaja Mika Mikkonen.

Lapin Perussuomalaisilla on nyt lista täynnä vuoden 2019 eduskuntavaaleihin.

Lisätietoja:

Mika Mikkonen / puheenjohtaja