Lapin piirin 10-vuotisjuhlat

Arvoisa Lapin perussuomalainen,

Lapin perussuomalaiset täyttävät virallisesti 10 vuotta tänä vuonna. Piiri rekisteröitiin vuonna 2006.

Piiri juhlistaa 10 vuoden taivaltaan lauantaina marraskuun 19. päivä Kittilän Levillä. Tulossa on hyvä ja perussuomalaisten hengessä toteutettava juhla.

Yhteydenotot:

Lapin Perussuomalaisten piirin puheenjohtaja

Matti Torvinen

matti.torvinen@nulllexlappia.fi

Lapin Perussuomalaisten piirin sihteeri

Mika Mikkonen

mikamikkonen@nullgmail.com

Olet sydämellisesti tervetullut!

Mottomme olkoon, Olemme perussuomalaisia ja uskallamme sen sanoa.

Majoitus:

Majoitus tapahtuu Hotelli Hullu Porossa (Rakkavaarantie 5, 99130 Levi, p. 016-6510 100). Yöpyminen maksaa 49,00€/henkilö/vrk, kahden henkilön huoneessa ja 79,00/vrk, yhden henkilön huoneessa. Majoittautuja varaa ja maksaa itse hotellihuoneensa. Ilmoita varausta tehdessäsi tulemisestasi Lapin perussuomalaisten juhlatilaisuuteen. Majoitus on varattava

15.10.2016 mennessä. Tämän jälkeen varattu kiintiö vapautetaan.

Ohjelma:

Iltajuhla järjestetään Ravintola Taivaassa, Valkoisen Vaatimen yläkerrassa klo 20.00 alkaen. Ruokailut maksaa Lapin perussuomalaiset ry. Jos et ole vielä ilmoittanut paikallisyhdistyksellesi juhlaan osallistumisesta lähetä sähköpostia osoitteeseen mikamikkonenpalaute@nullgmail.com. Juhlaan osallistuva voi ottaa avecin mukaan.

Juhlaillallisen menu

Jokirapukeittoa
Kotaporonpotkaa, valkosipulilla ja tinjamilla maustettua perunapyreetä ja tummaa valkoviinikastiketta

Karpalotiramisu