Lapin piirin syyskokoustiedote: vuoden 2020 puheenjohtajaksi Juhana Kelloniemi

Perussuomalaisten Lapin piiri ry:n syyskokous pidettiin 23.11.2019 Rovaniemen Pienteollisuustalossa.

Kokoukseen osallistui nelisenkymmentä yhdistysten jäsentä ympäri Lappia.

Piirin puheenjohtajaksi tuli kaksi esitystä; Kalervo Björkbacka Rovaniemeltä ja Juhana Kelloniemi Kemijärveltä. Äänestyksen jälkeen puheenjohtajaksi vuodelle 2020 valittiin Juhana Kelloniemi.

Kokous meni läpi lupsakassa ja hyvässä ilmapiirissä. Piiri panostaa toden teolla yhdistysten kanssa tuleviin kuntavaaleihin, jäsenhankinta on jo hyvällä alulla.

Muut hallituksen jäsenet, varajäsen suluissa:

Enontekiö Antti Tonteri (Marko Keskitalo), Kemi Harri Tauriainen (Heidi Kärki), Kemijärvi
Tuomas Kalliokoski, yhdistys ilmoittaa myöhemmin, Keminmaa Jukka Glader (Arto Hakala) Kittilä Terho Heikkinen (Pentti Mäkitalo), Pello Marko Suomalainen (Hanna-Mari Romakkaniemi), Rovaniemi Jaakko Raivio (Ari Paldan), Salla Pertti Aska (Pasi Kortesuo), Savukoski Jarmo Luosujärvi, yhdistys ilmoittaa myöhemmin, Simo Sami Puotiniemi (Jouko Silvennoinen), Tervola Mika Hoppari (Matti Pränni), Tornio Jari Hast (Jyrki Risto). Yhteensä 12 yhdistystä.
Lisäksi valittiin edustajat PerusÄijistä Pentti Lakkala (Ari Södervall), PerusNuorista Juuso Kallio (Joni Lammela) ja PerusNaisista Maija Ahola (Teija Tarkiainen).

Perussuomalaisten Lapin piiri yhdistyksineen toivottaa kaikille Hyvää ja Rauhallista Joulua ja Onnekasta Uutta Vuotta!

Sinikka Jylhä, sihteeri

Kirjoitettu 20.12.2019