Perussuomalaisten Lapin piiri ry hallituksen järjestäytymiskokous 3.1.2015 Rovaniemi

Julkaisuvapaa Lapin Perussuomalaisten piirin tiedote 3.1.2015

Jytky uhkaa sulaa Jymäytykseksi

Perussuomalaisten Lapin piiri pelkää että Jytky 2011 sulaa keskustan Jymäytykseksi 2015. Estääkseen kansan Jymäytyksen perussuomalaiset käynnistävät tehokampanjan kevään vaaleihin, “Lapin ihmisen puolesta.” Persujen mukaan on tärkeää saada kansa tajuamaan, että kaikki on kuten neljä vuotta sitten, mutta perussuomalaiset voivat muuttaa suunnan.

Neljä vuotta sitten tajuttiin että kuusikymmentä vuotta vallassa ollut keskusta ei muuta tai muutu mitenkään. Samat vanhat koplaukset ja kotiinpäinveto jatkui ja jatkuu, perussuomalaisten Lapin piirihallitus katsoo.

Keskustan vahakabinetti Jymäyttää ja odottaa, että se pääsee jatkamaan ministerinä samaa rataa kuin kahdeksan vuotta sitten. Samat ministeri-kasvot jotka loivat Lappia köyhdyttävän Kaivoslain, ryvettivät Kainuun Talvivaaran tai loivat Kehittyvien Maakuntien rahatukikananavat ovat nyt palaamassa valtaan. Tätäkö kansa siis haluaa, kysyvät perussuomalaiset.

Persujen piirihallitus ennustaa, että jos perussuomalaiset häviävät vaalit, silloin on edessä sama vanha meno.

Järjestymiskokouksen pitänyt Lapin piirinhallitus valitsi puheenjohtajansa Jyrki Savikujan varamiehiksi Harri Tauriainen Kemistä, Matti Torvinen Rovaniemeltä ja Tarmo Salonen Kittilästä.

Jyrki Savikuja

Perussuomalaisten Lapin piiri ry

p. 040-5110557

jyrki.savikuja@nullpp.inet.fi

Perussuomalaisten Lapin piiri ry:n henkilövalinnat järjestäytymiskokouksessa 3.1.2015 Rovaniemellä.

1. varapuheenjohtaja Harri Tauriainen, Kemi
harri.tauriainen@nullgmail.com

2. varapuheenjohtaja Matti Torvinen, Rovaniemi
matti.torvinen@nulllexlappia.fi

3. varapuheenjohtaja Tarmo Salonen, Kittilä
tarmo.salonen@nullsahko-tarmo.inet.fi

piirisihteeri Kaisa Juuso, Tornio
kaisa.juuso@nulltornio.fi

taloudenhoitaja Johanna Aarnio-Keinänen, Tornio
jaarnio@nulljippii.fi

nettivastaava Mika Mikkonen, Rovaniemi
mikamikkonenpalaute@nullgmail.com

Kuva Perussuomalaisten Lapin piirin järjestäytymiskokouksesta. Edessä keskellä komeilee piirin puheenjohtaja Jyrki Savikuja.

Kirjoitettu 3.1.2015