Terho Korpikoski jatkaa Simon PS -johdossa

Kunnanvaltuutettu, kone- ja laiteasentaja Terho Korpikoski valittiin yksimielisesti edelleen Simon Perussuomalaiset ry:n puheenjohtajaksi paikallisyhdistyksen sääntömääräisessä syyskokouksessa viime viikonvaihteessa.

Simon Perussuomalaisten kokouksessa vieraili Perussuomalaisten järjestösihteeri Joukamo Kortesalmi Kuusamosta, joka kertoi kokousyleisölle ajankohtaisia puoluekuulumisia.

Simon Perussuomalaisten muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Jorma Peltoniemi, varalla Janne Järnfors, Teija Tarkiainen varalla Sirpa Piiroinen, Tuomo Böök, varalla Martti Lahti ja Jouko Silvennoinen, varalla Aarto Määttä sekä Sami Puotiniemi, varalla Sirkka Liiten.

Simon Perussuomalaiset päätti esittää edustajakseen puolueen Lapin piirin piirihallitukseen valittavaksi Terho Korpikosken, varalla Tuomo Böök.

Paikallisyhdistyksen edustajaksi piirin kokouksiin valittiin Terho Korpikoski, varalla Jorma Peltoniemi, Tuomo Böök, varalla Janne Järnfors, Jouko Silvennoinen, varalla Aarto Määttä ja Sami Puotiniemi, varalla Sirpa Piiroinen sekä Teija Tarkiainen, varalla Susanna Puotiniemi.

Paikallisyhdistyksen hyväksytyssä toimintasuunnitelmassa päätettiin tehostaa jäsenhankintaa entisestään, minkä tukemiseksi luovuttiin jäsenmaksusta. Perussuomalaiset päättivät osallistua omalla PS -teltalla ensi kesänä Nousulohimarkkinoille ja Simon nahkiaismarkkinoille edelliskesän hyvien kokemusten perusteella.

Simon Perussuomalaisten toiminnantarkastajaksi valittiin Sari Kokko, varalla Pirita Nenonen.

Simon Perussuomalaisten syyskokoukseen oli kerääntynyt tuvan täydeltä jäseniä. Kokouksessa virisi vilkas keskustelu ajankohtaisista asioista, mistä kokous hyväksyi seuraavan julkilausuman:

Simon Perussuomalaiset ry:n syyskokous edellyttää tuulivoimayhtiöltä avoimuutta sekä korjaamisvastuuta tuulimyllyjen aiheuttamasta häiriöstä radio- ja tv-liikenteelle.

Simon Perussuomalaisten syyskokous keräsi tuvan täydeltä kokousväkeä. Kuvassa takana vasemmalla järjestösihteeri Joukamo Kortesalmi ja keskellä takana paikallisyhdistyksen puheenjohtajaksi edelleen valittu kansanedustajaehdokas Terho Korpikoski.

Kirjoitettu 18.11.2014